Előfizetések

Ez a funkció megegyezik a webes verzióval, kisebb eltérések mellett.

Belépés a funkcióba

Amennyiben több cég van felhasználónkhoz rendelve, elsőként ki kell választanunk , hogy melyik cég előfizetéseihez szeretnénk hozzáférni, ezt egy legördülő listából történő választással tehetjük meg.

Itt láthatod, hosszabbíthatod meg a korábbi előfizetéseidet. Megtalálható az összes előfizetésed tételenként, ahol láthatod a szolgáltatás havi díját, a hozzá tartozó eszköz azonosítóját, a szerződés számát és a lejárati dátumot. Az előfizetéseid lejárat szerint három csoportra bonthatók: Aktív, közeli lejárat és inaktív, ezeket az eszköz neve mellett tüntetjük fel, illetve az Összes előfizetés meghosszabbítása gomb alatt összesítve is megtalálod, milyen státuszú előfizetésből éppen hány darab van.

Előfizetések státusza

Előfizetés meghosszabbítása

Az előfizetéseket tételenként meg tudod hosszabbítani. Ezt az adott tételhez tartozó rublikában található Előfizetés meghosszabbítása gombra kattintva tudod megtenni, ekkor a választott előfizetésed bekerül a kosárba, ezután amíg nem fizetünk, ennek a gombnak a helyén egy zöld,kosár megtekintése gomb látható, ami egyből a kosárba navigál koppintás után. Meghosszabbíthatod akár az összes előfizetést is egyszerre, az Előfizetések felirat alatt található, Összes előfizetés meghosszabbítása gombra koppintva.

Mikor rákattintasz valamely gombra e kettő közül, egy felugró ablak jelenik meg.

Itt két fizetési periódus között kell választanod, hogy havonta vagy évente szeretnéd kifizetni a szolgáltatás díját, ezután a kosárba helyezheted a terméket.

Kosár

A kosár ikonra koppintva, vagy a „kosár megtekintése” gombra koppintva az alkalmazás átnavigál a kosár felületére. Itt láthatsz minden előfizetést, amit szeretnél igényelni vagy meghosszabbítani, az árukat, a nevüket, illetve hogy milyen szolgáltatásra fizetsz elő. Az eltávolítás gomb segítségével törölni lehet a kosárból a tételeket.

Fizetési lehetőségként a SimplePay áll rendelkezésedre.